بازیگر معروف روی فرش قرمز عجیب به نظر می رسید/عکس

بازیگر معروف روی فرش قرمز عجیب به نظر می رسیدعکس

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، اندرو گارفیلد که برای تبلیغ فیلم جدیدش «ما در زمان زندگی می کنیم» در جشنواره فیلم لندن شرکت کرده بود، یک نسخه مقوایی از فلورانس پیو بازیگر نقش اول زن که به دلیل مشکلات سلامتی نتوانست به لندن برود، با خود آورد. شرکت در فیلمبرداری پروژه دیگری روی فرش قرمز.

به گزارش همشهری آنلاین، «ما در زمان زندگی می کنیم» درامی عاشقانه به کارگردانی جان کراولی بر اساس فیلمنامه ای از نیک پین است و فلورانس پیو و اندرو گارفیلد در آن ایفای نقش می کنند.

این فیلم داستان مردی به نام توبیاس با بازی گارفیلد است که به تازگی از همسرش جدا شده و در تلاش است تا راه زندگی خود را پیدا کند. او با آشپزی به نام الموت با بازی پیو آشنا می شود که زندگی توبیاس را سخت می کند.

پیو با گارفیلد در نمایش همان فیلم در جشنواره فیلم سن سباستین دیده نشد، اما در جشنواره تورنتو ظاهر شد. این دو در طول چند هفته گذشته چندین مصاحبه مشترک در طول تور مطبوعاتی We Live in Time انجام داده اند که برخی از آنها در فضای مجازی منتشر شده است.

فلورانس پیو در فیلم «فلش‌ها» از دنیای سینمایی مارول، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های این مجموعه که احتمالاً در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود، بازی می‌کند.

اندرو گارفیلد که سه یا چهار سال از سینما دور بوده، به سینما باز خواهد گشت و علاوه بر فیلم مادر روزگار ما، در دو پروژه سینمایی دیگر نیز شرکت خواهد کرد. یکی از این پروژه ها «پس از شکار» به کارگردانی لوکا گوادانینو کارگردان مشهور ایتالیایی نام دارد.

کراولی پیش از این درام رمانتیک بروکلین (2015) را کارگردانی کرده بود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین