فال حافظ 11 فروردین ماه

فال حافظ 11 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… چرا وسواس داری که کار خودت را انجام می دهی و شک و دودلی را در دلت جای می دهی؟ زندگی جریان دارد و زمان را نمی توان متوقف کرد. شکایت از دیگران مشکلات شما را حل نمی کند. در زندگی همیشه بخشنده باشید زیرا بخشش از جانب بزرگان است. هر شادی و آسایشی با درد و حسرت همراه است. اگر دوست دارید صادق باشید و از ریا بپرهیزید. هر چه زودتر آنچه را که می خواهید شروع کنید.

او هنوز با عزیزانش بسیار مهربان است

مثل باد از روی مردگانت می گذری

زندگی عجله دارد و چه می توان کرد؟

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… تمام تلاشت را به خرج دادی و هر کاری که فکر می کردی درست بود برای رسیدن به هدفت انجام دادی. به تلاش ادامه دهید و ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید. همیشه امیدوار بودن شانس دستیابی و رسیدن به هدف را افزایش می دهد. توکل به خدا و صبر رمز موفقیت در هر کاری است.

کمکم کن لیوان بگیرم

بازار بتن سقوط خواهد کرد

مهم نیست به کی بدهی، چشمانشان گفت

حسابدار مست کیست؟

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

ماهی های عزیز… به نظر می رسد که به جای تلاش برای حل آن، مشکل خود را بدتر می کنید. دست از دروغ و ریا بردارید که در نهایت باعث آبروریزی مردم می شود. صادق و رک باشید زیرا صداقت و درستکاری در امور است که باعث پیشرفت می شود. خود را از وسوسه های دشمنان دور نگه دارید. وسوسه شما را گمراه می کند، پس تا می توانید از آن دوری کنید. خداوند مشتاق شنیدن بازگشت شما و صدای ستایش شماست. شما فضایل زیادی دارید اما از آنها غافل شده اید و فضایل شما فرصتی برای آشکار شدن ندارد، با خود و خدای خود خلوت کنید و در کار خود فکر و تعمق کنید.

واعظان قابیل در محراب و منبر اجرا می کنند

وقتی تنها می روند کار دیگری می کنند

من با دانشمند شورای تحقیق مشکل دارم.

چرا کسانی که به خود توبه می کنند کمتر توبه می کنند؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… شما باید از هر فردی به اندازه توانایی و توانش انتظار داشته باشید. اگر از دوستان ریاکار و منافق کمک بخواهید به جایی نمی رسید زیرا آنها فقط به فکر منافع خود هستند. به جای درخواست از اهل صحبت، از پروردگار متعال کمک بخواهید. هر چیزی راه حلی دارد و به زور حل نمی شود. ایمان و عزم برای رسیدن به هدف راه حل بیش از نیمی از مشکلات شماست. سعی کنید برای سربلندی در جامعه، آگاهی خود را افزایش دهید و قوانین ادب و اخلاق را رعایت کنید. اگر می خواهی منشأ خیر شوی، شرط طهارت و برائت را به جا آوری. از خدا بخواهید که برای شما روحی قوی پیدا کند.

او خسته را می خواست اما قوی نبود

اگر دیوانه شدی شرط مرگت نبود

ما تو را تنبیه نکردیم و خودت را دوست نداشتی

کسانی که در دین پروردگار فرقه نیستند

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی … بهترین زمان زندگی شما همین الان است که آن را در شادی و شادی سپری کنید. سعی کنید در مورد کسب و کار خود رفتار دوستانه داشته باشید و بینی خود را در تجارت دیگران فرو نکنید. این فقط وقت شما را تلف می کند. من به امیدهای دیگران اعتماد دارم و هرگز از قول آنها دست نمی کشم. شما نمی توانید به رویاهای خود برسید مگر اینکه روی پای خود بایستید و اراده ای قوی داشته باشید. مراقب باشید و از عجله بپرهیزید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید. مژده است که عمر طولانی خواهید داشت.

در زمان پادشاه هتابخش

حافظ نشست و مفتی جامی نوشید

صوفی با پاهای خمیده در گوشه ای از خانقاه نشسته بود

تا اینکه محتسب را دیدم که سبو را بر دوش خود دارد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… مدتی است که غم بر زندگیت سایه افکنده و تو با خوشحالی تسلیم این غم شده ای و تنها دلخوشی تو وجود یک نفر در زندگی ات است. به خود و تصمیماتی که می گیرید اعتماد کنید و بر اساس آن عمل کنید. سست اراده و سست مباش، زیرا بهترین دوست و یاور تو در این زمان، عزم راسخ و اراده قوی است. تا زمانی که به کسی اعتماد نکردی به کسی آسیب نده. خورشید صبح امید طلوع می کند. شما خدا را در دل دارید و از روی آوردن به دیگران ارزشمندتر هستید. عدم نیاز به دیگران راهی برای افزایش عزت نفس شماست، این را به خاطر بسپارید.

قلب من در نوک بینی من است

بیمار جلوی چشم شما می میرد

نصاب حسن عالیه

به من صدقه بده که فقیر هستم

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان … درد رسیدن به هدف را تسکین می دهد. تمام غم فکر کردن به او و یادآوری خاطرات شیرین با اوست. تنها پشیمانی شما شکستن توافقی است که با او بسته اید. این شب های هجری تمام می شود اما می ترسی زمان آن را از تو بگیرد. خودت را سرزنش نکن، او مقصر این جدایی بود. نگران نباش چون خداوند همه چیز را دوباره درست خواهد کرد.

درد من از یار است، درمان هم همینطور

دلش فدا شد، جانش هم فدا شد

میگن تو از حسن بهتری

دوست ما هم این را دارد، این را دارد

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… در راه رسیدن به هدفت از خیلی چیزها دست کشیدی و سختی این راه را برایت آسان کردی. اما تو فکر می کنی که تلاشت بیهوده است، اما می دانی که تازه در ابتدای راه زندگی هستی و به مراحل عالی کمال نرسیده ای، پس صبر کن و آهسته و پیوسته قدم بردار تا اوضاع بدتر نشود. . هلاک می شود و اندوه به دلش راه نمی یابد. مردم آنقدر که شما فکر می کنید بزرگ نیستند. مراقب برخی از دوستان خود باشید که گرگ هایی در لباس میش هستند. می خواهند پایه شما را خراب کنند، دل و دین شما را بگیرند و به هدفتان برسانند، پس عاقل باشید و از منافقان دوری کنید. هرگز به کمتر قانع نشو و هر آنچه را که تصور می کنی از خدا بخواه.

درس سحر را در بار دادیم

ثمره دعا را در مسیر زندگی قرار دادیم

صد زاهد عاقل خرمن را آتش زدند

این گرما را به دل دیوانه می دهیم

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… زندگی فرصت محدودی است که خداوند برای به دست آوردن توشه ای در اختیار انسان قرار داده است، هرکس باید به فکر عاقبت کار خود باشد و تا فرصت باقیست چیزی برای فصل برداشت بکارد. مردم همیشه به آنچه می خواهند نمی رسند، پس ناامید نشوید. هر کاری انجام دهید در آینده نتیجه آن را خواهید دید. تکبر را کنار بگذارید و عاقلانه فکر کنید. از شکست های گذشته درس بگیرید و آنها را به راهنمای آینده تبدیل کنید. زمان خوشی می گذرد، زمان درد و بلا نیز می گذرد. مغرور مباش، سعی کن توشه ای برای آخرتت آماده کنی و برای فریب مردم، نفاق و عبادت را رها کن.

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم

یاد مردگانم و هنگام درو افتادم

گفتم تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

او گفت با وجود همه اینها، امید خود را به گذشته از دست ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… اگر به سمت یکی حرکت کنی از تو دور می شود و تو در عشق شکست می خوری. برای همین غمگینی خیلی ناراحتی، فکر می کنی شکست خوردی، پس قسم می خوری. قلبت را درست کن، دوباره تلاش کن و بگذار شعارت این باشد: تا برنده نشم متوقف نمی شوم.

چو سرو اگر باخرامی دمی برود باغ گل

هر گل خاری با تلاش تو خورده می شود

به دلیل ناباوری و هرج و مرج در اطراف

طلوع چشمانت و بیماری در هر گوشه ای

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… خودت را جدا از دیگران می بینی و خیلی فریب خورده و مغرور می شوی. برای رهایی از این غرور بی مورد، هرگز خدا را در زندگی خود فراموش نکنید. صادق و صمیم باشید زیرا ریا و ریا شما را به جایی نمی رساند و هیچ چیز بهتر از صادق بودن نیست. بهتر است ابتدا کاستی های خود را برطرف کنید و سپس با قاطعیت و قاطعیت به دنبال هدف خود باشید. جنبه های کار را بسنجید و مغرور نشوید تا اشتباه نکنید.

تو که همیشه به خودت افتخار میکنی

اگر شما را دوست نداشته باشند، بخشیده می شوید

عشق توسط افراد دیوانه احاطه شده است

شما به خرد خود مشهور هستید

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… تهمت زدی، تهمت زدی که غمگین شدی، اما بدان که به زودی همه ساده لوحی تو را خواهند فهمید و دست بدخواهان برگردانده می شود. یک اتفاق بسیار عجیب رخ می دهد که همه چیز را تغییر می دهد. اگر باهوش باشید به آنچه می خواهید خواهید رسید. یک نفر به دیدار شما می آید و غم شما را از بین می برد. به دوستان خود سر بزنید و بدین ترتیب قلب و روح خود را تازه کنید. تنبلی را که توشه ی شماست در راه رسیدن به هدف رها کنید و به راه هوش و سرعت برسید.

داستانی شاد و گریان نوشتی

بیا از غم بی تو زنده شدم

شاید با هر دو چشمم عشقم را گفته باشم

خانه های سلمی فاین سلمک؟