فال راز فردا 23 خرداد ماه

فال راز فردا 23 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال 23 ژوئن 1403 برای متولدین فروردین

متن فال:

من به قدرت و توانایی هایم ایمان دارم. من قدرت، سرعت و حرکت را احساس می کنم. من به خودم ایمان دارم و موفق می شوم، اعتماد به نفسم مرا جذاب و محبوب می کند.

فال متولدین 23 خرداد 1403

متن فال:

همه دولتمردان سازماندهی شده اند. و نظم اولین قانون جهان هستی است.

فال 23 خرداد 1403 برای متولدین خرداد

متن فال:

حکیمان باستان هزاران سال پیش به ما دستور دادند که شکرگزار باشیم. هیچ دینی نیست که به شکرگزاری اهمیت ندهد. همه حکیمان و منجیان جهان استفاده از شکرگزاری را در تعالیم خود نشان داده اند. البته برای همین انیشتین روزی هزار بار می گفت: شکر!

فال متولدین 23 ژوئن 1403

متن فال:

انسان ابتدا شکست یا موفقیت، غم یا شادی خود را در صحنه رویاهای خود می بیند. سپس شکست یا موفقیت، غم یا شادی او تبدیل به یک شی می شود.

فال 23 ژوئن 1403 برای متولدین مرداد ماه

متن فال:

در هر موقع از شبانه روز و هر زمان که فکرش را کردید بگویید: خوشحالم.

اگر خواستی روزی هزار بار بگو. مرتباً بگویید، اما هر کلمه را آهسته تلفظ کنید و روی هر کلمه تأکید یکسانی داشته باشید. همانطور که اینها را به آرامی تکرار می کنید، معنای هر کلمه را احساس کنید و تا جایی که می توانید احساس خوشحالی کنید. هر روز این حس را ایجاد کنید. احساس شادی درون شما باید بیشتر از واکنش شما به موقعیت بیرونی باشد. در این صورت شرایط بیرون را تغییر می دهید. شادی شادی را جذب می کند.

فال 23 خرداد 1403 برای متولدین شهریور

متن فال:

تاکید باید بارها و بارها تکرار شود. گاهی اوقات برای ساعت ها: ساکت یا پر سر و صدا. آرام اما با عزم جزمی.

فال 23 خرداد 1403 برای متولدین مهر

متن فال:

بدن را می توان از طریق کلام و در پرتو دید روشن تبدیل و بازآفرینی کرد. و بیماری را به طور کامل از صفحه هوشیاری حذف کنید. کسی که از حوادث ماوراءالطبیعه آگاه است می داند که بیماری از ذهن سرچشمه می گیرد. و برای شفای جسم ابتدا باید روح را شفا داد. و روح همان ذهن نیمه خودآگاهی است که باید از تفکر اشتباه پاک شود.

فال 23 ژوئن 1403 برای متولدین آبان

متن فال:

اگر نیاز به پول در ارتعاشات شما احساس شود، نیاز به پول را نیز جذب خواهید کرد. شما باید راهی پیدا کنید که همین الان بدون پول شاد باشید، همین الان احساس خوبی داشته باشید و همین الان خوشحال باشید چون وقتی پول دارید همین احساس را دارید. پول خوشبختی نمی آورد؛ اما شادی پول می آورد!

فال 23 خرداد 1403 برای متولدین آذر

متن فال:

از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه ما نسبت به پیشنهادات بسیار حساس است و نه قدرت استدلال و انتخاب دارد و نه توانایی سنجش و تفکر، هر پیامی که به آن می دهیم آن را در قالب یک باور ذخیره می کند و در نهایت این باورها در ما استفاده می شود. زندگی می کند. عینیت می آورد!

فال متولدین 23 ژوئن 1403

متن فال:

ما همیشه افکاری با شدت بیشتر یا کمتر ارسال می کنیم و نتایج آنها را درو می کنیم. امواج فکری ما نه تنها بر خود و دیگران تأثیر می‌گذارند، بلکه نیروی کششی نیز دارند. افکار ما موقعیت ها، افراد، شانس و هر چیز دیگری را که با ماهیت فکری غالب ذهن ما مطابقت دارد جذب می کند.

فال 23 خرداد 1403 برای متولدین بهمن ماه

متن فال:

برای آرام کردن ذهنتان، هر روز کنار بنشینید، چشمانتان را ببندید و مراقب افکارتان باشید. مقاومت نکنید و فقط آمدن و رفتن آنها را تماشا کنید. هر فکری که دنبال کنید خود به خود ناپدید می شود. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. متوجه خواهید شد که ذهن شما به مدت پنج ثانیه بی فکر است، سپس به ده ثانیه و سپس به بیست ثانیه تبدیل می شود.

وقتی می توانید به ذهن فرمان دهید که ساکت باشد و او را مجبور به اطاعت کنید، تصور کنید اکنون قدرت ایجاد آنچه می خواهید را دارید.

فال 23 ژوئن 1403 برای متولدین اسفند

متن فال:

هر خواسته ای که در دل گفته می شود یا نهفته است یک دعا است. و چه بسیار، همه ما شگفت زده شده ایم که یک آرزو ناگهان محقق می شود.