قانون جدید علیه آزار جنسی / دادخواست هنرمندان فرانسوی

قانون جدید علیه آزار جنسی دادخواست هنرمندان فرانسوی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ژولیت بینوش یکی از بازیگرانی است که این نامه سرگشاده را امضا کرده است. این طومار پرشور همزمان با جشنواره فیلم کن در روزنامه فرانسوی لوموند منتشر شد که با تمرکز قوی بر جنبش من در فرانسه آغاز شد.

به گزارش دنیای تصویر آنلاین، در بخشی از این نامه با امضای 147 هنرمند از جمله ایزابل آجانی و جودیت گودرش آمده است: ما اینجا حدود صد نفر هستیم، اما در حقیقت صدها هزار نفر هستیم عکس یک گروه صد نفره که این نامه را امضا کردند. مسئولان با خواهان اقدامات سخت گیرانه تر در برابر خشونت جنسی و تبعیض جنسیتی، تاکید کردند که این مشکلات منزوی نیست، بلکه سیستمی است: “زنان و مردان از همه اقشار جامعه گرد هم می آیند و خواستار قانون جامع علیه خشونت جنسی و تبعیض جنسیتی هستند.” با وجود شجاعت قربانیان، مصونیت از مجازات متهمان در حال افزایش است.»

امضاکنندگان نوشتند که غیرقابل قبول است که میزان رد شکایات خشونت جنسی در سال 2022 به 94 درصد برسد. این طومار می‌گوید: قانون همچنین باید «دسترسی رایگان و فوری به مراقبت‌های تروما» و «تأمین بودجه برای این رویکرد عمومی و انجمن‌هایی که آن را اجرا می‌کنند» فراهم کند. در ماه‌های اخیر، سینمای فرانسه با اتهاماتی مواجه شده است که به دهه‌ها تبعیض جنسی و آزار جنسی پشت کرده است. جودیت گودرش از زمانی که بنوا ژاک و ژاک دویون را به آزار جنسی در دوران جوانی خود متهم کرد، به یک چهره برجسته در جنبش ME در فرانسه تبدیل شد. و هر دو این اتهامات را رد کردند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین