اسپیلبرگ بار دیگر با کلمن دومینگو همکاری می کند

اسپیلبرگ بار دیگر با کلمن دومینگو همکاری می کند

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، استیون اسپیلبرگ هنوز مراحل انتخاب بازیگر را تکمیل نکرده و در حال مذاکره با کلمن دومینگو بازیگر نامزد اسکار است تا فیلم بعدی اش به این فیلم بدون عنوان اضافه شود. بازیگران فیلم جدید اسپیلبرگ تاکنون شامل امیلی بلانت، کالین فرث و ایو هیوسون هستند.

به گزارش مهر، این فیلم بر اساس داستانی از اسپیلبرگ ساخته شده و دیوید کوپ، همکار سابق این فیلمساز، فیلمنامه آن را نوشته است.

جزئیات این فیلم مخفی نگه داشته شده است.

یونیورسال فیلم را برای 15 می 2026 تعیین کرده است، با هدف انتقال فیلم به تابستانی که اسپیلبرگ به معنای واقعی کلمه دهه ها پیش با فیلم هایی مانند “آرواره ها” و “مهاجمان کشتی گمشده” درخشید.

دومینگو پاییز گذشته با بازی تحسین‌شده‌اش در «حقیقت» از نتفلیکس شروع به کار کرد و نامزدی اسکار، بفتا و انجمن بازیگران سینما را به‌دست آورد. او برای بازی دراماتیکش در «باخوان باخون» در تابستان امسال تحسین منتقدان مشابهی را دریافت کرد و در حال حاضر یکی از مدعیان اسکار امسال محسوب می شود. از دیگر نقش های او می توان به بازی در سریال موفق «سرخوشی» شبکه HBO اشاره کرد که برای آن برنده جایزه امی شد.

این بازیگر 54 ساله همچنین در سال 2012 در فیلم لینکلن با اسپیلبرگ همکاری کرد و همچنین به عنوان بازیگر در فیلم های سلما (2014)، اگر خیابان بیل می توانست صحبت کند (2018) و بلک باتم مارینی (2020) ظاهر شد.

دومینگو که بازیگر تئاتر نیز هست، در طول دوران حرفه ای خود ۲ بار نامزدی تونی دریافت کرد و توسط مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین