بهترین درام عاشقانه کره ای سال 2024 تاکنون

بهترین درام عاشقانه کره ای سال 2024 تاکنون

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ژانر «درام احساسی» این روزها به یکی از ژانرهای پرطرفدار درام های کره ای تبدیل شده است، به ویژه کمدی های عاشقانه که با افزودن مقداری طنز بینندگان را از طیف های مختلف جذب می کند.

به گزارش فرادید؛ از «ملکه اشک» تا «دونده دوست داشتنی»، تعدادی از درام های پرمخاطب احساسی این روزها مخاطبان کره ای و بین المللی را مجذوب خود کرده اند و به انتخاب اول بسیاری از بازیگران تبدیل شده اند.

درام کره ای “ملکه اشک” که در پایان ماه گذشته پخش خود را به پایان رساند، مورد تحسین و تمجید فراوان قرار گرفت و در رتبه بندی تمامی درام های کره ای tvN قرار گرفت. بسیاری از بینندگان عاشق داستان این سریال شدند. داستان Hong Hae-in (با بازی Kim Ji-won)، وارث نسل سوم یک شرکت بزرگ، و همسرش Baek Hyun-woo (با بازی Kim Soo-hyun)، پسر یک کشاورز روستایی است.

بیماری لاعلاج هونگ هه این احساسات بینندگان را تحریک می کند، در حالی که بازی های خنده دار خانواده او جنبه سرگرم کننده و طنزی به درام اضافه می کند.

دونده زیبا

بعدی “دونده زیبا” است که پس از “ملکه اشک” مشعل را به دست گرفت و به محبوبیت فوق العاده ای دست یافت. به خصوص در بین بینندگان 20 تا 49 ساله. در این درام، داستان ریو سون جائه (با بازی بیون وو سوک) را دنبال می کنیم. یک بت معروف در شرایط مشکوکی می میرد، اما در یک موقعیت معجزه آسا و خارق العاده، کیم هئون، یکی از طرفداران بزرگ سونگ جائه، این شانس را پیدا می کند که به گذشته برگردد و بت محبوب خود را از سرنوشت غم انگیزش نجات دهد.

بینندگان جوان مجذوب داستان سرایی قوی نمایش همراه با عنصر سفر در زمان فانتزی شدند. درام کره ای در بین بینندگان مرد و زن 20 تا 49 ساله در تمام کانال ها برای شش هفته متوالی رتبه اول را کسب کرد.

موفقیت بین‌المللی سریال نیز فوق‌العاده بوده است و در میان سریال‌های کره‌ای جدید در 130 کشور جهان رتبه اول را دارد.

فرانک

از درام‌های جذاب و عاشقانه کره‌ای می‌توان سریال‌های «جرات کن عاشق من» از شبکه KBS2 و «راک اند رول» از شبکه JTBC در حال پخش را نیز برشمرد.

«رک و راست» درباره مجری مهربان و مهربان تلویزیون است که ناگهان به بیماری عجیبی مبتلا می شود. اثر این بیماری این است که تمام افکار خود را بدون محدودیت و بدون هیچ فکری بیان می کند; این وضعیت باعث ایجاد اختلال در زندگی حرفه ای شما می شود. از سوی دیگر، یون وو جون یک فیلمنامه نویس برنامه تلویزیونی است که فکر می کند حالت خاص سونگ کی باک می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. اینجاست که همکاری این دو نفر آغاز می شود.

جرات کن عاشق من بشی

«جرات کن عاشق من شو» نیز کمدی رمانتیکی درباره رابطه یک محقق کنفوسیوس با دختری علاقه مند به هنر و طراحی است. شین یون بوک جوان (کیم میونگ سو) که بر اساس اصول سختگیرانه کنفوسیوس مانند خیریه، عدالت، مهربانی، خرد و ایمان زندگی می کند، خود را در مقابل کیم هونگ دو (لی یو یونگ) می بیند که فردی بی خیال و لجام گسیخته است. شخصیت .

علاوه بر درام هایی با لحن کمدی قابل توجه، درام های احساسی جدی تری مانند «خانواده غیرمعمول» و «عاشقانه نیمه شب در هاگوون» نیز با نظرات مثبت تماشاگران مواجه شدند.

عاشقانه نیمه شب در Hagwon

“عاشقانه نیمه شب در هاگوون” داستان عشق بین دو معلم در یک آکادمی خصوصی را روایت می کند. سئو هی جین (جونگ ریو وون) معلمی آرام و مصمم با بیش از 14 سال تجربه است که وقتی شاگرد سابقش به عنوان همکارش به آکادمی می آید، زندگی اش زیر و رو می شود.

«خانواده غیرمعمول» نیز درباره اعضای خانواده ای با قدرت های ماوراء طبیعی است که به دلیل سبک زندگی مدرن دچار افسردگی شده و قدرت خود را از دست می دهند.

بهترین درام عاشقانه کره ای سال 2024 تاکنون

یک خانواده فوق العاده

به طور خلاصه، اگرچه پلتفرم‌های استریم همچنان درام‌های کره‌ای را با مضامین جدی و پیام‌های قوی ارائه می‌کنند، به نظر می‌رسد اکنون تمایل بیشتری برای درام‌های احساسی وجود دارد که ریشه در واقعیت دارند و تجربیات روزمره و عادی را در قالبی خارق‌العاده یا طنز ارائه می‌کنند.

به همین دلیل، آثاری مانند «یک روز خوب برای سگ بودن» از شبکه ام بی سی با بازی چا یون وو و «ماه در روز» با بازی کیم یانگ دائه علیرغم تعداد کم تماشاگران داخلی مورد توجه بین المللی قرار گرفتند. انتشار قراردادها در بسیاری از کشورها آغاز شد.

صادقانه بگویم، ترجیحات بازیکنان محبوب کره ای نیز به همین سمت در حال حرکت است. به عنوان مثال، بیون وو سوک پس از درخشش در «دونده دوست داشتنی» در سطح بین المللی بسیار محبوب شد و کانگ ته اوه و لی ته هوا نیز با دو سریال کمدی «مرکز تحقیقات سیب زمینی» و «عاشق DNA» به تلویزیون باز خواهند گشت. رویدادی که نشان دهنده علاقه روزافزون آژانس های بازیگری به کمدی های رمانتیک است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین