بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با اجرای شگفت انگیز “پارک بو یانگ”

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با اجرای

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فعالیت بازیگری پارک بو یونگ در سال 2006 با بازی در درام دبیرستانی “کالج مرموز” در کنار لی مین هو آغاز شد. از آن زمان، او به طور مداوم در پروژه های موفق متعدد ظاهر شده است و به دلیل تطبیق پذیری و تطبیق پذیری اش مورد تحسین قرار گرفته است.

به گزارش فرادید؛ یکی از آخرین فیلم‌های پارک بو یانگ «آرمان‌شهر بتنی» (۲۰۲۳) است. این یک اکشن هیجان انگیز است که در آن او نقش یک افسر را بازی می کند. این فیلم با استقبال خوب مخاطبان و منتقدان مواجه شد و یکی از پرفروش ترین و بهترین فیلم های کره ای سال 2023 به شمار می رود.

در اینجا لیستی از بهترین فیلم ها و سریال های پارک بو یانگ آورده شده است.

1. رسوایی سازان
کارگردان: کانگ هیونگ چول

بازیگران: چا ته هیون، پارک بو یانگ، وانگ سوک هیون

تاریخ انتشار: 12 آذر 1387

خلاصه داستان: نام هیون سو (با بازی چا ته هیون)، یک بت محبوب در دوران جوانی خود، اکنون یک مجری رادیویی میانسال است. یک روز، یک مادر مجرد جوان به نام هوانگ جونگ نام (با بازی پارک بو یونگ) از اشتیاق خود برای دیدار با پدرش در برنامه اش صحبت می کند که باعث افزایش تعداد شنوندگان می شود. بلافاصله پس از آن، جونگ نام به همراه پسرش به خانه هیون سو می رسد و ادعا می کند که هیون سو پدر اوست. این وضعیتی است که می تواند شهرت و محبوبیت هیون سو را به خطر بیندازد.

یکی از پرفروش ترین فیلم های کره ای سال 2008 بود. محبوبیت پارک بو یونگ با بازی در این فیلم بسیار افزایش یافت و به او لقب “خواهر کوچک ملت” را دادند. نام مستعاری که اغلب به دختران مشهور جوان داده می شود. او برای بازی در این فیلم جوایز زیادی از جمله بهترین بازیگر جدید مرد در جوایز Cine21، جوایز فیلم مکس، جوایز باکسانگ، جوایز منتقدان فیلم کره، جوایز فیلم اژدهای آبی و جوایز فیلمبرداری طلایی دریافت کرد.

2. بچه گرگ
کارگردان: جو سونگ هی

بازیگران: سونگ جونگ کی، پارک بو یانگ

تاریخ انتشار: 11 سپتامبر 2012

خلاصه داستان : چول سو (با بازی سونگ جونگ کی) کودکی وحشی است که توسط خانواده ای به فرزندی پذیرفته می شود و با یک زندگی متمدن سازگار می شود. در این مدت او با دختر خانواده، کیم سون یی (با بازی پارک بو یونگ) آشنا می شود و رابطه آنها به عشق تبدیل می شود. با این حال، تهدیدهای فراوان پیرامون آنها می تواند غرایز وحشی و حیوانی چول سو را تحریک کند.

این فیلم جوایز بسیاری را در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان کسب کرد. پارک بو یونگ برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن چهارمین جشنواره فیلم پیرسون و جایزه ستاره فیلم زن را در هفتمین دوره جوایز انتخاب Mnet 20 دریافت کرد.

1720245650 634 بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با اجرای

3. ساکت شد
کارگردان: لی هی یونگ

بازیگران: پارک بو یانگ، اوم جی وون، پارک سودام

تاریخ انتشار: 18 ژوئن 2015

خلاصه داستان: در سال 1938، در شهر گیونگ سانگ، جایی که کره توسط ژاپنی ها اشغال شده بود، دختری بیمار به نام جو ران به یک مدرسه شبانه روزی جدید منتقل می شود. او در آنجا متوجه تغییرات غیرعادی در بدن خودش و ناپدید شدن مرموز دانش آموزان دیگر می شود و تصمیم می گیرد حقیقت را فاش کند.

پارک بو یونگ برای بازی در این فیلم جایزه محبوب ترین بازیگر مرد جشنواره جهانی فیلم جوانان کره و جایزه ستاره محبوب سی و ششمین دوره جوایز اژدهای آبی را دریافت کرد.

4. دختر قوی بونگ-به زودی
کارگردان: لی هیونگ مین

بازیگران: پارک بو یانگ، پارک هیونگ سیک، جی سو

تاریخ انتشار: 24 فوریه 2017

تعداد قسمت ها: 16

خلاصه داستان: دو بونگ سان (با بازی پارک بو یانگ) با نوعی نیروی مافوق بشری متولد شد. در حالی که شغل مناسبی پیدا می کند و قدم به دنیای بزرگسالی می گذارد، سعی می کند این استعداد خاص را مخفی نگه دارد. وقتی مدیر عامل یک شرکت بازی های رایانه ای به نام Ahn Min Hyuk (با بازی پارک هیونگ سیک) قدرت او را می بیند، تصمیم می گیرد او را به عنوان محافظ شخصی خود استخدام کند و در ازای آن به او شغلی در شرکتش می دهد.

این یکی از محبوب‌ترین درام‌های کره‌ای در سطح بین‌المللی است و بازی او در این درام محبوبیت و شهرت پارک بو یونگ را افزایش داد و جوایز بهترین بازیگر زن کره‌ای در دوازدهمین دوره جوایز بین‌المللی درام سئول و بهترین بازیگر زن در اولین جایزه سئول را برای او به ارمغان آورد. از آن زمان تا کنون اسپین آف ها و اقتباس های مختلفی از این مجموعه ساخته شده است.

5. پرتگاه
کارگردان: یو جائه وون

بازیگران: Ahn Hyo Sup، Park Bo Young، Lee Sung Jae

تعداد قسمت ها: 16

تاریخ انتشار: 6 می 2019

خلاصه داستان: گو سی یون (با بازی پارک بو یونگ) یک وکیل است و چا مین (با بازی آن هیو سوپ) وارث یک امپراتوری لوازم آرایشی است. این دو در حوادث جداگانه ای می میرند، اما با کمک یک سنگ مرموز دوباره زنده می شوند، البته در بدن های کاملا متفاوت. آنها با هم سعی می کنند علت مرگ معشوق سابق خود را دریابند و در طول مسیر عاشق یکدیگر می شوند.

1720245650 138 بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با اجرای

6. اوه روح من
کارگردان: یو جائه وون

بازیگران: پارک بو یونگ، جو جونگ سوک، لیم جو هوان، کیم سول‌گی

تعداد قسمت ها: 16

تاریخ انتشار: 3 جولای 2022

خلاصه داستان: Na Bong Soon (با بازی پارک بو یانگ) یک آشپز خجالتی در رستوران Sun است که توانایی دیدن ارواح را دارد. اما داستان زمانی جالب و پیچیده می شود که روح یک زن اغواگر بر بدن او حاکم می شود. رفتار غیرعادی بونگ سان که توسط یک روح تسخیر شده است، توجه سرآشپز مغرور و خوش تیپ کانگ سان وو (با بازی جو جونگ سوک) را به خود جلب می کند.

بازی او در این درام باعث شد پارک بو یانگ به عنوان ملکه کمدی رمانتیک شناخته شود. او برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در چهارمین دوره جوایز ستاره APAN و جایزه بهترین بازیگر زن در چهارمین دوره جوایز سالانه DramaFever برای این سریال شد.

7. دوز روزانه نور خورشید
کارگردان: لی جائه کیو

بازیگران: پارک بو یونگ، لی جونگ اون، یون وو جین، جانگ دونگ یون

تعداد قسمت ها: 12

تاریخ انتشار: 3 نوامبر 2023

خلاصه داستان: یک پرستار جدید به بخش روانپزشکی اضافه می شود. جونگ دا اون (با بازی پارک بو یانگ) سعی می کند خود را با محیط جدید وفق دهد. با گذشت زمان او به بهترین نحو از بیماران مراقبت می کند و در این بین دکتر. دونگ گو یون (با بازی یون وو جین) عاشق او می شود.

این سریال به دلیل داستان گیرا و احساسی و همچنین به تصویر کشیدن موثر سلامت روان مورد تحسین قرار گرفته است.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین