فال حافظ روزانه یکشنبه 24 تیر ۱۴۰۳

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

پیشگویی حافظیکی از آیینه های کهن ادبیات ایران است که در هر لحظه از زندگی به ما اجازه می دهد با تفکر و تفکر در اشعار خود راهنما و پاسخی برای پرسش ها و مشکلات خود بیابیم. این ابیات شاعرانه که زبانی زیبا و عمیق دارند به ما کمک می کنند تا با خود و دنیای اطرافمان ارتباط عمیق تری برقرار کنیم. آرزو می کنم در این سفر به دنیای شعر و فال حافظ لحظاتی سرشار از شادی و آرامش را تجربه کنید و پاسخ پرسش ها و دغدغه های خود را بیابید.

فال حافظ برای متولدین فروردین

گفتم دل من هوس بود، خبر هوس دلم را شنیدم

طمع خام یکی از رقبای نهنفتام هوس است

من می خواهم در چنین شب شیرین و شریفی با شما بخوابم

نتیجه تفال:

1- خود را گرفتار اضطراب و اندوه دیدید، در حالی که این فکر یک رویا بیش نیست، هر چه زودتر خود را از ریسمان رویاهای دروغین رها کنید.

2- آشنایانتان با شما ناعادلانه برخورد کرده اند و خیلی اذیت شده اید، باید بدانید که این ناشی از بی ادبی است که نسبت به مادر و پدرتان کردید.

3- از این فکر که جز رنج و درد برای شما اتفاقی نخواهد افتاد دست بردارید، بهتر است صبور و صبور باشید.

4- به زودی با فرد مهمی آشنا می شوید و یکی از بزرگان در مسیر عشق به شما توصیه می کند، حتما به نصیحت او گوش فرا دهید.

5- حافظ در بیت آخر به صراحت می گوید: (می خواهم چشم دشمنانم را کور کنم، چون حافظ دارم، چون حافظ هستم، به خواندن اشعار خنده دار، یعنی مجازی نویسی با وجود مدعیان، علاقه دارم. سعی کن چشم دیگران را کور کنی و توکلت را به خدا بسپار.

فال حافظ برای متولدین اردیبهشت

ای زاهد پاک سرشت خود را ملامت مکن که گناه دیگران بر تو نوشته نمی شود.

اگر من خوبم و تو بد، برو در آینده کسی باش که تو را کشت.

چه هوشیار و چه مست، همه در جست و جو هستند، چه مسجد و چه مسجد، همه جا خانه عشق است.

نتیجه تفال:

1- زیاد به عیب و کاستی دیگران توجه نکن، به خوبی مردم بنگر که گل کامل خداست.

2- لسان الغیب در بیت چهارم می فرماید: (تسلیم و رضای خود را در میخانه رها می کنم، با عشق سازگار می شوم، اگر مدعی جاهل معنای کلمات را نفهمد، باید یقین کند که مغز او. از نظر عدم درک با گل میخانه عشق یکسان و برابر است)

3- با عقل و خونسردی و ذکاوت کامل این نیت را دنبال کنید، به حرف حسودان و یاوه گوها گوش ندهید و با یکی از اقوام و آشنایان نزدیک خود مشورت کنید و از افکار آنها کمک بگیرید.

فال برای متولدین خرداد

زباغ وصل تو باید ریاض رضوان آب آب هجر تو شیطان جهنمی

حسن آراد و اولادت به بهشت ​​و کوثر و طوبی لحم و حسن مآب پناه بردند.

هر شب چشمانم نهر بهشت، خواب نرگس مست و خواب خواب را می بیند.

نتیجه تفال:

1- خودت را بسیار عاشق او کردی، اما باید خویشتن دارتر و مغرورتر می بودی، زیرا درد و رها شدن معشوق گرچه لذیذ و دلنشین است، اما بی تابی هم هست، تو آدم لطیفی هستی و وفادار و مهربان هستید، اما به راحتی آسیب می بینید و ضعیف می شوید، این به این دلیل است که شما فردی حیله گر و فریبکار نیستید.

2- صبر کن به زودی موفق می شوی، چون عجله کار شیطان است، پس این فکر قطعاً محقق خواهد شد، او از تو مراقبت می کند و خانه ات را، در کنار تو، محل آسایش و آسایش می بیند، اما. کمی ناز و عاشقانه، باید پذیرا باشی و امیدوار باشی، امیدوارم به زودی به آنچه می خواهی برسید، چون امید نزدیک است، پس برایش هدیه بخر و قلب مهربانش را لمس کن، زیرا او مرده و در حال مرگ توست، اما او هست. افتخار می کنم و از تو می ترسم

3- هوشیاری شما قوی است، اما صبرتان کم است، شک و تردید را کنار بگذارید و با عزم راسخ و تلاش و توکل به خدا در این راه قدم بردارید.

فال برای متولدین تیرماه

بارمن صبح است، یک لیوان شراب بریز، درنگ نکن، عجله کن

زان باد پیش از فانی شدن دنیای فانی ما را نابود و نابود کند

خورشید از شرق ساغر طلوع کرده است، اگر تجمل می خواهی خوابت را رها کن

نتیجه تفال:

1- زندگی را بیش از حد به خود سخت می گیرید و از همه چیز ناراحت و عصبانی می شوید و با همه اختلاف و دعوا دارید، حتی اگر دنیا آنقدر فرصت زنده ماندن را ندارد که دائماً نگران اسراف، اضطراب و خودخواهی باشید.

2- صبور بودن در تجارت اشتباه بزرگی است، زیرا زمان را تلف می کنید و امکانات را تلف می کنید. این یک اقدام سهل انگارانه است، پس مراقب سرعت و تلاش خود باشید.

3- به زودی به سفر خواهید رفت و در این سفر جلسه ای خواهید داشت که بسیار متحول کننده خواهد بود. پس از این سفر شما مسیر زندگی خود را مشخص خواهید کرد.

فال برای متولدین مرداد

عاقبت من چه شد ای گوشه نشین خدا به من بگو گناه من چیست؟

چرا این گناه را از کسی که به هنگام مرگ جام به او داده شد، بخواهند؟

بگو صوفی سالوس که یک لباس دو سینه با آستین بلند و آستین کوتاه می پوشد.

نتیجه تفال:

1- هرکسی در زندگی منفعت و سهمی دارد که هیچ راهی برای خروج از آن وجود ندارد، اما با تفکر، تلاش و اعتماد به چهره خود می توانید پیروز شوید.

2- مردم را می توان فریب داد، اما خدا و خدا را نمی توان فریب داد. به غلام همت رندانی استام بگو که در نظر آنها دو دنیا یک ریال ارزش ندارند و در فقر کامل به سر می برند.

3- دیگر از گفتگوهای مدرسه و خانقاه بیزار نیستی، می دانی چرا، زیرا ایمانت سست شده و شک و ریا در دلت نشسته است. و اولیای او

فال حافظ برای متولدین شهریور ماه

عاقبت من چه شد ای گوشه نشین خدا به من بگو گناه من چیست؟

چرا این گناه را از کسی که به هنگام مرگ جام به او داده شد، بخواهند؟

بگو صوفی سالوس که یک لباس دو سینه با آستین بلند و آستین کوتاه می پوشد.

نتیجه تفال:

1- هرکسی در زندگی علاقه و سهم خود را دارد که هیچ راهی برای خروج از آن وجود ندارد اما با فکر و تلاش و اطمینان در چهره خود می توانید پیروز شوید.

2- مردم را می توان فریب داد، اما خدا و خدا را نمی توان فریب داد. به غلام همت رندانی استام بگو که در نظر آنها دو دنیا یک ریال ارزش ندارند و در فقر کامل به سر می برند.

3- دیگر از گفتگوهای مدرسه و خانقاه بیزار نیستی، می دانی چرا، زیرا ایمانت سست شده و شک و ریا در دلت نشسته است. و اولیای او

زودیاک حافظ برای متولدین مهر

الحمدلله سلطان احمد شیخ اویس حسن الخانی

هان بن خان و امپراطور، امپراطور نژاد، اگر بخوانی دنیایش زیباست

نامرئی ها برای ما شانس آوردند، چنین نعمتی از جانب خداوند.

نتیجه تفال:

1- پیروزی و موفقیت با عظمت تو مصادف و همراه خواهد بود و حتماً این نیت تو محقق و عملی می شود و ستاره بخت تو در برج سعد و مبارک قرار دارد و جای نگرانی نیست و این نگرانی از باب شک است. . و عجله کن

2- تبریک می گویم، اگر تو را فرزندم می دیدم، می گویم به خدا توکل کن، با توکلت به او دلت را نورانی کن، مثل باران با دیگران مهربان و محبت کن.

3- به زودی شهید و مقصود را در آغوش خواهید گرفت، او نیز زندگی بسیار زیبایی خواهد داشت، پس همه نگاه ها به شما خواهد بود، در رقابت بزرگ زندگی در صدر اعداد و رتبه ها قرار خواهید گرفت.

4- مسافر کار خود را انجام داده است، بیمار 20 روز دیگر بهبود می یابد، قطعاً بدهی پرداخت می شود، خرید و فروش برای شما سودآور است، اگر بخواهید شغل خود را تغییر دهید و علم کسب کنید، حتماً می آیید و می روید. در یک سفر درست و شگفت انگیز

فال حافظ برای متولدین آبان ماه

از این به بعد دست من و دامن آن سرو بلند به بالای علف می رسد.

نمی خواهی برقعت را در بیاوری تا من برقصم و روی صورتت آتش روشن کنم

هیچ چهره ای جز چهره ای که زهر بر آن نهاده می شود، آیینه چهره تقدیر نباشد.

نتیجه تفال:

1- از این به بعد سعی کنید از او جدا نشوید و او را آزار ندهید، شما تمام زندگی او هستید و او هم همینطور فکر می کند، اگر می خواهید او را امتحان کنید نیازی به این کار نیست، فقط دوری کنید. از او برای یک روز

2- چهره و روح و منش در خور آینه دولت و سعادت داری پس با عشق و عطوفت بکوش.

3- رازهای خود را با یک فرد عاقل و با تجربه در میان بگذارید و از او ایده ها و ایده های مفید بخواهید.

4- اگر دیگر خود را بی مصرف می بینید، بدانید که نیازی را برآورده می کنید و مورد احترام همه هستید، این فکر نتیجه گوشه گیری و گوشه گیری شماست.

زودیاک حافظ برای متولدین آذر

ساقی نوربده در مورد جام ما به بارروز گفت: برای کام ما با ارزش شده است.

ای مرد نادان، از لذت شرب دائمی ما، صورت تو را دیدیم.

اینقدر جذابیت و دوست داشتن سهمی قدان ایدبه تاثیر صنوبر خرام ما بود.

نتیجه تفال:

1- قطعا به آرزوی خود می رسید و موفقیت در چند قدمی شماست پس سوره مبارکه جماعت را با معنی و آرامش بخوانید.

2- همه چیز در راستای خواسته های شما انجام می شود و جای نگرانی نخواهد بود، به چیزهایی که از آن آگاه نبودید آگاه می شوید، در زندگی موفق خواهید بود و مقام و مرتبه مادی و معنوی خواهید داشت. پدر و دوستان خوب

3- کسی یا چیزی را دوست دارید و راز و نیازی با او در عالم رویا و خیال دارید، اما متأسفانه او از این عشق آگاه نیست، خوب است به او بفهمانید تا متوجه شود. از واکنش قلبت

فال حافظ برای متولدین دی ماه

میخوای گل بزنی چی میخوای گفت سحر چی میگی؟

مسند به گلستان می رود تا شاهد ساقی باشد و لب هایش را ببوسد، صورتش را ببوسد، بنوشد و گل ها را بو کند.

شمشادها را بران و آواز گلستان را بخوان، بگذار آواز دلش را بیاموزد

نتیجه تفال:

1- حجه شیراز 7-8. آیات می فرمایند: «آهو بر پیشانی او هر منحنی، هر چینی به صد تفنگ می ارزد، بسیار زیباست، اما اگر کمی دلسوزی و ادب داشت، این زیبایی تمام می شد». (هر پرنده ای به گلشن و بستان شاه برای حکایت و داستانی خاص می آید، بلبل می خواند و می خواند، حافظ با دعا عزت نفس می خواهد) به نیت خود تعبیر کنید.

2- به شما مژده می دهم که این نیت من قطعا و بدون شک در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد، اما در صورت نیاز به راهنمایی می توانید از بزرگان یا پدر و مادر خود بپرسید، زیرا اگر فردی آگاه شما را راهنمایی کند و شما را راهنمایی کند، به پیروزی و موفقیت بزرگ دست خواهد یافت. .

3- شاهد موفقیت شما بر بام خانه تان لانه ساخته است، نگذارید از روی احتیاط یا بی هوشی پرواز کند. به یکی از مناظر پر برکت بروید و بر خدا توکل کنید و از او بخواهید. کمک کنید زیرا اکنون زمان خوشبختی است.

زودیاک حافظ برای متولدین بهمن

وقتی دیدرا را دیدم عاشق شدم، چقدر ممنونم که بگویم تو خدمتکار خوبی هستی

باید از پیدایش غبار، خاک نیاز که کیمیا مراد است صحبت کرد.

حتی چند نکته ای که شما فدا می کنید برای نشان دادن چهره دولت کافی است.

نتیجه تفال:

1-حجّه در آیات 1-2-6- به ترتیب می فرماید (وای من چشم گشوده ام به جمال دوستم ای حاجت آور، چقدر سپاسگزارم که نعمت دیدارت را به من دادی. ) دوست ) از قول عاشق که اکسیر رسیدن به مقصود غلبه بر حاجت است و خاک بر سر راه عاشق پاک نکن ) ( دلت را از سختی های راه و مسیرش برنگردان ) نه همه که پیاده روی به دلیل ناهمواری جاده نگران و گیج می شود) این را برای خود تفسیر کنید

2- هدف جنابعلی بسیار خوب و مطلوب است، اما نیاز به سرعت، دقت و تلاش بیشتری دارد زیرا برای موفقیت آمیز بودن آن باید مقدمات را آماده کنید، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد این عوامل نیست.

فال حافظ برای متولدین اسفند

گرچه وسعت هنر پیشیار زمخت است، زبانش ساکت است اما دهانش پر از عربی.

زیبایی نهفته در چهره تو، شیطان در کاریزمای حسن، جانت را سوزاند، این چه شگفتی است

دلیل مشکل این است؛ چگونه چرخ از یک فقیر آمد؟

نتیجه تفال:

1- شما فردی باهوش و درایت هستید که همیشه سعی می کنید بر احساسات خود غلبه کنید، از منطق و استدلال در کار خود استفاده می کنید.

2- حافظ در بیت اول می فرماید: (اگر چه بر خلاف عرف ادب است که در برابر معشوق که جمع کمال هنر است، هنرنمایی و فیض فروشی کند، به همین دلیل سکوت کردم، زبان اوست. زیبا و پر از سخنان تاثیرگذار) شما منطقی و بافرهنگ هستید اما متواضع هستید پس اینگونه افراد باهوش در جامعه چه می کنند متاسفانه کمتر شناخته شده است، اما نگران نباشید، دنیا فاسد و واقعی نمی شود؟ ارزش تغییر خواهد کرد

3- شما فردی موفق و پرتلاش هستید که برای انجام هر کاری تلاش می کنید اگر تسلیم نشوید قطعا موفق خواهید شد.

فال حافظ همیشه پیام های معنوی و الهام بخش به طرفدارانش می دهد، حتی اگر کوتاه و مختصر باشد. امیدوارم این پیش بینی ها و تعابیر برای شما مفید و الهام بخش باشد و شما را در مسیر عشق و زندگی یاری دهد.