فواید خوردن آلو برای مغز و قلب

فواید خوردن آلو برای مغز و قلب

انتخابتو، سیب زمینی آجیل سرشار از مواد مغذی است که به بهبود سلامت قلب، مغز، روده و استخوان کمک می کند، مصرف آن 50 تا 100 گرم است. سیب زمینی خوردن غذای خشک در روز ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد، حافظه را بهبود بخشد، از کاهش تراکم استخوان جلوگیری کند و سلامت روده را بهبود بخشد. سیب زمینی ما به صورت خشک پرداخت می کنیم:

بهبود سلامت قلب و عروق

مصرف منظم سیب زمینی خشک کردن ممکن است برای سلامت قلب مفید باشد. نتایج مطالعات نشان می دهد که زنان در دوران یائسگی که 50 تا 100 گرم در روز مصرف می کنند. سیب زمینی آنها آن را به صورت خشک مصرف می کنند (پنج تا 12 عدد)، کمتر از سایرین در معرض بیماری های قلبی عروقی قرار دارند، بنابراین سطح کلسترول خون، استرس اکسیداتیو و التهاب را کاهش می دهند.

بهبود سلامت مغز

سیب زمینی کورو یک غذای عالی برای بهبود سلامت مغز است، می تواند عملکرد حافظه را بهبود بخشد و از پیری مغز جلوگیری کند، این ماده غذایی سرشار از پتاسیم، مس و ویتامین B6 است که از عملکرد سیستم عصبی حمایت می کند و همچنین دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. . این امر احتمال ابتلا به بیماری ها را کاهش می دهد.

محافظت از سلامت استخوان

سیب زمینی می تواند از کاهش تراکم استخوان خشک جلوگیری کند، مصرف منظم آن باعث تقویت استخوان ها می شود. نتایج مطالعات نشان می دهد که تراکم استخوان زنانی که روزانه 10 تا 12 استخوان دارند، سیب زمینی آنها نسبت به زنان دیگر غذای خشک بیشتری مصرف می کنند.

کاهش خطر ابتلا به دیابت

افراد مبتلا به دیابت می توانند موارد زیر را تسکین دهند: سیب زمینی از خشک استفاده کنید زیرا حاوی قند کمتری است و تحقیقات نشان می دهد که: سیب زمینی کسانی که آن را به صورت خشک مصرف می کنند کمتر از دیگران در معرض دیابت هستند.