چگونه تنقلات را به 4 روش با دستگاه و بدون دستگاه تهیه کنیم؟

چگونه تنقلات را به 4 روش با دستگاه و بدون

میان وعده در کمتر از نیم ساعت آماده می شود. این غذای خوشمزه و آسان را می توانید به عنوان یک غذای کامل برای اعضای خانواده خود تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. می توان اسنک هایی با طعم های مختلف درست کرد. بنابراین این غذا برای هر نوع سلیقه ای مناسب است. این مقاله قرار است از انتخابتو باشد طرز تهیه میان وعده چند روش مختلف توضیح دهید و توضیح دهید که با چه طعم هایی می توانید این غذا را درست کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

طرز تهیه میان وعده های گوشتی

اولین میان وعده ای که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، میان وعده گوشتی است. میان وعده گوشتی یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانید برای شام یا شام تهیه کنید یا با بشقاب از مهمانان خود پذیرایی کنید. برای ساخت این کار به مواد زیر نیاز دارید:

فهرست میزان
گوشت چرخ کرده 100 گرم
قارچ 100 گرم
پیاز 1 عدد متوسط
فلفل سبز 1 عدد کوچک
رب گوجه فرنگی کافی
نان تست شماره 8
پیتزای پنیری کافی
نمک، فلفل سیاه و زردچوبه کافی
ادویه کافی
گوشت چرخ کرده پروتئین دینامیک گوشت گاو و گوسفند - 1 کیلوگرم
4%

420000

404000 به مرد

پنیر پیتزا خالص - 1 کیلوگرم
23%

349000

269900 به مرد

طرز تهیه میان وعده با ساندویچ ساز:

برای پخت این میان وعده بهتر است از ساندویچ ساز استفاده کنید. پس از تهیه مواد لازم، مراحل زیر را مرحله به مرحله دنبال کنید:

مرحله اول: در مرحله اول پیازها را نگینی خرد کرده و با کمی روغن تفت دهید. بعد از تغییر رنگ گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس مقداری نمک اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید.

صحنه دوم: قارچ ها را روی تخته خرد کنید و به این مخلوط اضافه کنید. قارچ ها را باید سرخ کرد تا آب آن کاملا جذب شود. سپس فلفل دلمه ای را به قطعات کوچک خرد کرده و به مواد میانی پیش غذا اضافه کنید. در آخر زردچوبه، فلفل و سایر ادویه ها را اضافه کنید و این مواد را با رب گوجه فرنگی تفت دهید. مواد اولیه میان وعده بسیار آسان تهیه می شود.

سطح سوم: یک تکه نان تست بردارید، پنیر پیتزا را به طور یکنواخت روی آن بمالید، سپس مقداری از مواد را بردارید و به طور یکنواخت روی نان پخش کنید. بهتر است دور لبه های نان کمی فاصله بگذارید. مقداری پنیر پیتزا روی این مواد بمالید و یک تکه نان دیگر قرار دهید. نان را به آرامی با دست فشار دهید تا همه مواد کاملا با هم ترکیب شوند. حالا اسنک ها را داخل ساندویچ ساز بریزید و درب آن را محکم ببندید. صبر کنید تا چراغ دستگاه شما سبز شود. حالا میان وعده را چک کنید، اگر کاملا سرخ شده باشد، آماده است. می توانید آن را در بشقاب مناسب سرو کنید و با سس قرمز تزئین کنید.

طرز تهیه پیتزا مکزیکی با سس سالسا مخصوص؟

ساندویچ ساز نانانی مدل NSM-060
56%

3,400,000

1,499,000 به مرد

طرز تهیه غذای مرغ

طرز تهیه غذای مرغ

ترکیب پیتزا مرغ و پنیر وقتی در کنار نان تست قرار می گیرد بسیار خوشمزه و جذاب می شود. اکنون می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید میان وعده های مرغ خود را درست کنید:

فهرست میزان
سینه مرغ شماره 1
قارچ 350 گرم
پیتزای پنیری کافی
نان تست یک بسته
نمک و فلفل قرمز کافی
پونه کوهی کافی

بال مرغ نیمه پوست - 900 گرم

112500

106000

به مرد

سینه مرغ بدون پوست 900 گرم پروتئین دارد

طرز تهیه یک میان وعده خوشمزه:

این تنقلات بهترین گزینه برای تولد و مراسم مختلف هستند. چون به راحتی تهیه می شوند و طعم بسیار خوبی دارند. علاوه بر این، کودکان می توانند هر چقدر که می خواهند از این غذاهای سالم و خوشمزه بخورند.

مرحله اول: سینه مرغ را با آب، پیاز، زردچوبه، نمک و فلفل حرارت دهید تا کاملا بپزد. سپس سینه مرغ را با چنگال و چاقو ریش ریش کرده و کنار بگذارید.

صحنه دوم: قارچ ها را ورقه ورقه کرده و در تابه بریزید. روی حرارت ملایم بگذارید قارچ ها کاملا آبکش شوند. سپس مقداری روغن در آن ریخته و سرخ می کنیم. آویشن و مقداری نمک اضافه کنید و در آخر با مرغ رنده شده مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مقداری فلفل دلمه ای خرد شده را با قارچ تفت دهید.

سطح سوم: روی نان اول مقداری پنیر پیتزا بمالید، مواد را به طور یکنواخت در وسط قرار دهید، مقداری دیگر پنیر پیتزا روی مواد بمالید و نان دوم را روی آن قرار دهید. اسنک را با دست کمی فشار دهید تا غلیظ شود سپس در دستگاه اسنک قرار دهید تا کاملا طلایی و برشته شود.

طرز تهیه کیک مرغ مجلسی مرحله به مرحله

طرز تهیه تنقلات سوسیس

طرز تهیه تنقلات سوسیس

این غذا زمانی مفید است که می خواهید یک غذای خوشمزه و آسان را خیلی سریع تهیه کنید. برای تهیه میان وعده هات داگ که به آن اسنک پیتزا نیز می گویند، به مواد زیر نیاز دارید:

فهرست میزان
قارچ 200 گرم
فلفل سبز 100 گرم
ذرت پخته شده به مقدار مورد نظر
پیتزای پنیری 100 گرم
بولونیا 200 گرم
نان تست همان طور که خواسته شده
نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن کافی
سوسیس قارچ و مرغ 60 درصد پروتئین را تامین می کند - 250 گرم
پنیر پیتزا فرآوری شده خالص - 500 گرم
32%

19,000,000

129500 به مرد

طرز تهیه میان وعده هات داگ:

این مدل اسنک را می توانید به دو روش تهیه کنید:

روش اول: روی هر نان تست مقداری پنیر پیتزا و دو تکه سوسیس بریزید و پودر آویشن بپاشید. مقداری ذرت اضافه کنید، مقداری پنیر پیتزا را روی مواد بمالید و روی آن نان تست دیگری بمالید. سپس هر میان وعده را در دستگاه قرار دهید تا کاملا قهوه ای شود.

روش دوم: قارچ را قاچ کرده و فلفل دلمه ای را نگینی خرد کنید. قارچ ها را در تابه ای بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید تا آب قارچ ها کاملا از بین برود. سپس مقداری روغن و فلفل به قارچ اضافه کنید و کمی تفت دهید. بعد از آن پودر آویشن را بریزید و از روی اجاق گاز بردارید. سوسیس را مربعی خرد کرده و ذرت را با سایر مواد مخلوط کنید. حالا مواد میانی را به همراه پنیر پیتزا روی نان تست ها قرار دهید. سپس اسنک ها را در ساندویچ ساز قرار دهید تا کاملا قهوه ای و طلایی شوند.

چگونه سالاد روسی را به 5 روش مختلف و رژیمی تهیه کنیم؟

طرز تهیه میان وعده هات داگ

طرز تهیه میان وعده هات داگ

همچنین می توانید تنقلات خود را با سوسیس تهیه کنید. در این مورد به مواد زیر نیاز خواهید داشت:

فهرست میزان
نان تست شماره 8
سوسیس شماره 4
پیتزای پنیری 200 گرم
فلفل سبز شماره 1
قارچ 100 گرم
کره 50 گرم
سس گوجه کافی
نمک، فلفل، آویشن و ادویه جات کافی
سوسیس، هات داگ، پنیر، گوشت قرمز 60 درصد، تهیه پروتئین - 1 کیلوگرم
مقدار سس گوجه فرنگی خانواده کلم پیچ: 830 گرم

چگونه تهیه می شود: سوسیس را به صورت حلقه ای یا ورقه های نازک برش دهید، فلفل دلمه ای را خلالی کنید و قارچ ها را خلال کنید. کره را در ظرف مناسبی بریزید و روی آتش بگذارید. سپس سوسیس ها را در کره تفت دهید تا کمی رنگ آنها تغییر کند. حالا قارچ و فلفل دلمه ای را داخل آن بریزید. آب قارچ و همه مواد را با هم تفت می دهیم. سپس نمک، فلفل سیاه، آویشن و ادویه را اضافه کرده و کمی تفت دهید و سپس از روی اجاق گاز بردارید. مقداری سس گوجه فرنگی را در یک طرف نان تست بریزید، رویه های سرخ شده را به طور مساوی روی نان پخش کنید، مقداری پنیر پیتزا بریزید و نان تست دیگر را روی شیرینی بگذارید. سپس اسنک ها را داخل ساندویچ ساز بریزید.

طرز تهیه سوسیس بندری آبادانی به ۳ روش؟

طرز تهیه تنقلات خانگی بدون ماشین

طرز تهیه تنقلات خانگی بدون ماشین

برای طبخ تنقلاتی که تا به حال آموزش داده ایم نیازی به ساندویچ ساز ندارید. با کمک تابه می توانید تنقلات خوشمزه و حرفه ای تهیه کنید. ابتدا مواد میانی میان وعده را طبق یکی از روش های بالا درست کنید. سپس قسمت ترد و قهوه ای رنگ اطراف نان تست را با چاقو برش دهید. داخل تابه نچسب مقداری روغن بریزید و یک تکه نان تست را در تابه قرار دهید و همانطور که در بالا گفتیم روی نان را با مواد میانی و پنیر پیتزا تزیین کنید و یک تکه نان دیگر روی آن قرار دهید. شعله را کم کنید و یک جسم سنگین را روی تنقلات قرار دهید تا آنها را ببندید. وقتی یک طرف آن کاملاً سرخ شد، جسم سنگین را بردارید و میان وعده را برگردانید تا طرف دیگر آن سرخ شود. وقتی میان وعده ها از دو طرف کاملاً طلایی شدند، با چاقوی تیز آن ها را از وسط نصف کنید تا میان وعده های شما مثلثی شکل شود.

سوسیس گیاهی Cruet Nupro مقدار 300 گرم
10%

103500

93,220 به مرد

طرز تهیه پیتزای خانگی در توستر; ساده، آسان و خوشمزه

پایان گفتگو

اسنک یک غذای خوشمزه و سبک است و عموماً همه آن را دوست دارند. در این مطلب طرز تهیه تنقلات ساده و انواع دیگر تنقلات با ساندویچ ساز را توضیح دادیم و توضیح دادیم که چگونه می توانید این تنقلات را بدون ساندویچ ساز درست کنید. می توانید بنا به سلیقه خود از مواد دیگر به عنوان مواد میانی استفاده کنید. بنابراین، در تهیه مواد میان وعده کاملاً آزاد هستید. اما نکته مهم در تهیه میان وعده این است که بیشتر از سایر غذاها از پنیر پیتزا استفاده کنید. زیرا پنیر بیشتر باعث می شود که نان های اسنک از هم نپاشد و طعم تنقلات بسیار بهتر شود. بنابراین سعی کنید هنگام پخت تنقلات از پنیر پیتزا با کیفیت استفاده کنید.

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا