فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 24 بهمن ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 24 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما دوستداران تهیه و ارائه نماییم. سپس فال خود را بخوانید.

طالع بینی شیخ بهایی 24 بهمن برای متولدین فروردین

فروردین عزیز، ماهی ها… اگر ایده های جدیدی در ذهن دارید و در حال توسعه آنها هستید، می توانید در این راه از دوستان نزدیک خود کمک بگیرید. اما به طور کامل از این ایده دست نکشید! همه چیز را به او نگو زیرا در این دوره هیچ پیش بینی وجود نخواهد داشت. ممکن است به دلیل مشکلات جزئی در شراکت، دوستی به هم بخورد. از طرف دیگر، اگر در رابطه عاطفی خود با طرف مقابلتان مشکل دارید، منشأ مشکلات را در شخصیت خودتان بیابید، نه در طرف مقابل!

طالع بینی 24 بهمن شیخ بهایی برای متولدین فروردین

می عزیز… امروز رابطه خوبی با عزیزانتان دارید و در بیان احساسات بسیار راحت تر از همیشه مشکل دارید. با وجود اینکه ترجیح می دهید غیرمستقیم این کار را انجام دهید، توصیه می کنیم در بیان احساسات خود محتاط نباشید و ذهن زیبای خود را به دیگران نشان دهید. امروز فرصت های شغلی جدیدی به شما معرفی می شود که ممکن است آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین آنها را بررسی کنید و تا حد امکان در فعالیت های گروهی و اجتماعی شرکت کنید. این به رشد و توسعه شخصی شما کمک می کند.

طالع بینی شیخ بهایی در 24 بهمن برای متولدین خرداد

خرداد عزیز… اگر به دلیل افزایش قوه تخیل و زیبایی شناسی به هنرهایی مانند نقاشی، نویسندگی، نواختن ساز علاقه دارید، امروز وقت خلق نتایج زیباست. اگر تمایلی به اشتیاق هنری ندارید، پیشنهاد امروز این است که از خانه بیرون بروید و به تئاتر یا سینما بروید که به بهبود روحیه شما کمک می کند. مراقب باشید که ممکن است امروز در رابطه عاطفی خود با عشقتان اشتباه کنید و تاثیر بدی روی رابطه تان بگذارد. بنابراین تا حد امکان در این زمینه دقت کنید.

فال 24 بهمن شیخ بهایی برای متولدین تیرماه

تیمهی عزیز… امروز وظایف زیادی به شما محول شده است و شما مصمم هستید که همه آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و این باعث شده که احساس بی حوصلگی و بی حوصلگی کنید. اما بهتر است خود و احساسات خود را کنترل کنید و شرایط خود را درک کنید. برای اینکه احساس خوبی داشته باشید، هر از گاهی از روی صندلی بلند شوید، کمی آب بنوشید و به سر کار خود بازگردید. اگر این روزها در رابطه عاطفی خود با مشکلی مواجه شده اید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید و اجازه ندهید افرادی که موضوع را به خوبی نمی دانند دخالت کنند.

طالع بینی شیخ بهایی 24 بهمن برای متولدین مرداد ماه

مرداد عزیز… ممکن است دیروز لحظات خوبی را سپری کرده باشید، اما همه روزها مثل قبل نخواهد بود، پس سعی کنید بپذیرید که همه چیز به حالت عادی بازگشته است. البته باید استراحت کافی داشته باشید و بگذارید افکارتان کمی آرام شود. با بدنی که انرژی ندارد دویدن ممکن نیست. زندگی مسابقه سرعت نیست، مسابقه استقامت است. امروز ممکن است ناگهان بی دلیل شروع به گریه کنید، شاید ندانید چرا، اما نباید دست بردارید تا اشک هایتان فروکش کند و احساس راحتی کنید. اگر شریک زندگی تان را پیدا کردید، به شانه های او پناه ببرید تا آرامش بیشتری پیدا کنید.

زودیاک شیخ بهایی در 24 بهمن برای متولدین شهریور

شهریور ماهی عزیز… شما در حال کار روی پروژه ای هستید که باعث می شود احساس بهتری و استقلال بیشتری نسبت به قبل داشته باشید. شما به تازگی مهارت های خود را افزایش داده اید و اکنون می توانید با اطمینان بیشتری از آنها استفاده کنید. اراده و قدرت درونی شما به حدی افزایش می یابد که می توانید کارهای ناتمام را به پایان برسانید و به اهداف خود برسید. شاید بخواهید زمان خود را به تنهایی بگذرانید، بنابراین به فرد مهم خود اجازه دهید تا خسته نشود.

فال 24 بهمن شیخ بهایی برای متولدین مهر

مهرماهی عزیز… امروز هر چقدر هم که دیگران در ارزیابی عملکرد شما انتقاد پذیر باشند، باید از دید وسیع تری به وضعیت نگاه کنید و با دیدی باز به حرف های آنها گوش دهید. به جای اینکه حالت تدافعی بگیرید و واکنش منفی نشان دهید، به آنچه می گویند گوش دهید و ببینید چه چیزهای سازنده ای در کلمات آنها پیدا می کنید. اگر به جای تمرکز بر نکات منفی، به عشق و مراقبت پشت این کلمات توجه کنید، فرصت های بیشتری برای رشد و موفقیت برای خود ایجاد خواهید کرد. اگر به فکر سفر با هواپیما هستید، امروز ممکن است روز خوبی برای خرید بلیط و برنامه ریزی سفرتان باشد.

طالع بینی 24 بهمن شیخ بهایی برای متولدین آبان ماه

آبان ماهی عزیز… امروز ممکن است روابط شما با برخی افراد که عموماً با آنها خیلی راحت هستید و به خوبی کنار می آیید، به دلیل تفاوت در اهداف بلندمدتتان با مشکل مواجه شود. شما ذهن خود را روی اهداف پیش روی خود متمرکز می کنید و می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به آنها برسید، به خصوص اگر احساس می کنید زمان زیادی برای شما باقی نمانده است. با این حال، نباید فراموش کنید که کار گروهی همیشه دستیابی به موفقیت را بسیار آسان می کند. حتی اگر واقعاً بخواهید به جای انجام کاری که باید انجام دهید، بنشینید و با خانواده یا دوستان خود صحبت کنید. در نهایت گفتن کلمات غیرضروری برای شما لذت چندانی نخواهد داشت و حتی ممکن است شما را به دردسر بیاندازد.

فال 24 بهمن شیخ بهایی برای متولدین آذر

آذر ماهی عزیز… نیاز به تغییر ظاهر خود را احساس می کنید. این می تواند روحیه شما را تا حد زیادی روشن کند. اگر احساس بی قراری، افسردگی یا هر احساس ناخوشایند دیگری دارید، بد نیست امروز به آرایشگاه بروید یا در بازار لباس هایی را جستجو کنید که احساس خوبی به شما بدهد. شما سرشار از انرژی و اشتیاق به زندگی هستید و همه از بودن در کنار شما لذت می برند. عشق شما از این امر مستثنی نیست و به داشتن شما افتخار می کند. مجردها مردد هستند و نمی دانند چگونه عشق خود را ابراز کنند یا احساسات خود را پنهان کنند. اگر آماده نیستی صبر کن فردا روز خداست.

طالع بینی شیخ بهایی 24 بهمن برای متولدین آذرماه

دی ماهی عزیز… امروزه اطرافیان شما نمی توانند به طور کامل حرف شما را بفهمند و این باعث فشار عصبی و استرس در هنگام صحبت با آنها می شود. کمی آب بنوشید و در این شرایط آرامش خود را حفظ کنید. حتی اگر دیگران آنطور که انتظار داشتید از شما و تصمیمات شما حمایت نمی کنند، به تصمیم خود پایبند باشید و مطمئن باشید که به زودی تغییراتی که این تصمیمات ایجاد می کند را با چشمان خود خواهید دید. امروز بهترین زمان برای فراموش کردن گذشته است، اگر مجرد هستید در پایان این ماه عشق های قدیمی و گذشته خود را از ذهن خود پاک کنید و به دنبال فرصت های جدید باشید.

طالع بینی شیخ بهایی در 24 بهمن برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی عزیز… اگر متاهل نیستی امروز به صورت کاملا اتفاقی با دوستی آشنا می شوی. صحبت کردن با او می تواند تأثیر عمیقی روی شما بگذارد و طرز فکر شما را تغییر دهد. متاهل ها باید امروز از همسر خود انتظار سورپرایز داشته باشند. اگر در محل کار به همکار یا مدیری قولی دادید که به آن عمل نکردید، بهتر است در وعده های خود تجدید نظر کنید و طبق آن عمل کنید تا بلاتکلیفی پیش نیاید.

فال 24 بهمن شیخ بهایی برای متولدین اسفند

ماهی های عزیز… امروز میل شدیدی دارید که اطرافیانتان را راضی و خوشحال کنید. بهترین کمکی که می توانید انجام دهید این است که به آنها کمک کنید تا با واقعیت ها از منظر منطقی روبرو شوند. پروژه خلاقانه ای که درگیر آن هستید به سرمایه، زمان و منابع دیگری بیش از آنچه انتظار دارید نیاز دارد. به همین دلیل، ممکن است در ادامه آن تردید کنید. اما نگران نباشید و ناامید نشوید، این کار ممکن است کمی به شما فشار بیاورد اما طبق برنامه انجام خواهد شد.