شکلات قهوه فرمند طعم جدید ترکیب شکلات و قهوه

شکلات قهوه فرمند مقدار 80 گرم

شوکودانا فرمانده مشاهده محصول در دیجی کالا

قهوه شکلاتی فورمان بود. این یک میان وعده محبوب است که همه سر میز، ماشین، محل کار و هنگام پیاده روی به دنبال آن می گردند. این غذا خاصیت قهوه را دارد و بعد از خوردن شکلات به شما روحیه خوبی می دهد. این شکلات به شما کمک می کند زمانی که خسته هستید، رانندگی می کنید یا بی حوصله هستید، دلتان بهانه می گیرد و نمی دانید چه بخورید. ترکیب نوشیدنی با قهوه یا شکلات طعم مطبوعی به آن می دهد. شکلات و قهوه طرفداران زیادی دارند اما شاید تا به حال این دوتایی را تجربه نکرده باشید. در این محصول دانه های قهوه با روکش شکلاتی پوشانده شده است. شکلات قهوه فرمند محصولی خوشمزه برای دوستداران قهوه و شکلات است که در هر 100 گرم آن حاوی 536 کیلو کالری انرژی، 43 گرم پروتئین و 60 گرم کربوهیدرات می باشد. فرمان در یک بسته فلزی قرار دارد که پس از هر بار استفاده بسته می شود. این دانه های شکلاتی را می توان برای مصارف تزئینی یا به عنوان دانه در دسر استفاده کرد. برای نوشیدن!

آیا نوشیدن قهوه با معده خالی مضر است؟

این محصول جدید و خوشمزه را می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا از لینک زیر تهیه کنید.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا