پزشکان حوزه های خدمت، اعتماد به نفس را به ایران آوردند

انتظارات حوزه سلامت از رئیس دولت چهاردهم

انتخابتو، محمد رئیس زاده به مناسبت روز پزشک پیامی منتشر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

تاریخ ایران عزیزمان مملو از روایات بی نظیری است که چگونه دستان شفابخش پزشکان این کشور عامل الطاف الهی هستند که جان و جان مردم این کشور را نجات می دهند.

در دوران معاصر، پزشکان در طول هشت سال دفاع مقدس و سال‌های سنگین اپیدمی کرونا، پیشگام مجاهدت و فداکاری بوده‌اند و موفقیت‌هایی را برای ما در عرصه‌های خدمات عمومی، پژوهش، نوآوری و خودکفایی به ارمغان آورده‌اند. کشور عزیز ایران، به اوج افتخار و اعتماد به نفس. به درستی که چنین روشنفکرانی وارثان شایسته پیشینیان سرافرازی چون ابن سینا، کورکانی، زکریای رازی و برزویه طبیب هستند.

مصادف شدن روز ولادت حکیم شیخ الرئیس ابوعلی سینا در اولین روز شهریور ماه با روز پزشک، فرصت مغتنمی برای پاسداشت مقام پزشکان گرانقدری است که با همدلی و همدلی با عموم مردم ایستاده اند. بیماران تعظیم کن

ضمن ارج نهادن به این روز بزرگ، از زحمات ارزنده تمامی همکارانم در جهت خدمت رسانی به عموم مردم تشکر و قدردانی می نمایم، روز پزشک را به ایشان تبریک می گویم و امیدوارم یکی از اعضای محترم و ارزشمند جامعه پزشکی هم اکنون مدیریت این مجموعه را بر عهده گرفته باشد. دانشکده پزشکی. در آستانه روز کشور و پزشک، جراح بزرگی با رای نمایندگان کشور به وزارت بهداشت انتخاب شد و بدین ترتیب از نگرانی های شدید جامعه پزشکی کاسته شد و دیگر دغدغه ها برطرف شد. چیزی فراتر از خدمت علمی و عملی به بیماران است.