کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر این مرد لغو شد!

کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر

در این مقاله نگاهی به رابطه بالا و پایین جنیفر لوپز و بن افلک انداختیم و سعی کردیم در میان شایعات زیاد حقیقت را دریابیم.

انتخابتو – مهسا شفیعی: چه از طرفداران موسیقی پاپ در سراسر جهان باشید و چه اخبار افراد مشهور را دنبال کنید، باید از رابطه جدید و پر سر و صدا جنیفر لوپز و بن افلک، دوباره مشکلات رابطه و البته لغو تور کنسرت جنیفر و بسیاری از آن ها آگاه باشید. شایعات در مورد آن فهمیدی اگرچه جنیفر دلیل این امر را نیاز به گذراندن وقت با فرزندان، خانواده و دوستان نزدیک خود عنوان کرد، اما همین جمله کوتاه باعث ایجاد انواع شایعات و گاهی دلایل عجیب برای لغو این تور شد.

به هر حال، شاید دلیل محبوب‌تر در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی این باشد که این تور به دلیل فروخته نشدن بیشتر بلیت‌های کنسرت این تور لغو شد. طرفداران این نظریه بر این باورند که جنیفر مدت زیادی است که آهنگ یا آلبوم واقعاً محبوبی منتشر نکرده است. حتی برخی پا را فراتر می گذارند و می گویند این خواننده، بازیگر، تهیه کننده و… او معتقد است که هرگز خواننده با استعدادی نبوده و همیشه به دلایلی غیر از موسیقی شهرت داشته است.

چه این دیدگاه درست باشد و چه نباشد، به نظر می رسد تعطیلی تور کنسرت ربطی به این موضوع نداشته باشد و به نظر می رسد دلیل این موضوع را باید در رابطه جنیفر و بن افلک جستجو کرد. رابطه ای که در روزها و هفته های اول خیلی ها را خیره کرد و نمونه ای از عشق واقعی به نظر می رسید، تنها چند ماه بعد با موانع بزرگی روبرو شده است. از این رو در این مقاله نگاهی به رابطه بالا و پایین جنیفر لوپز و بن افلک انداختیم و در میان شایعات فراوان سعی کردیم حقیقت را درک کنیم.

پس ماجرای تور کنسرت چه بود؟

کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر این مرد لغو شد!کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر این مرد لغو شد!

تور کنسرت جنیفر لوپز قرار بود تابستان امسال برگزار شود و طبق اطلاعات فاش شده، این تور برای این خواننده 54 ساله خیلی بیشتر از یک کنسرت ساده به نظر می رسید. یک برنامه سه قسمتی بلافاصله پس از پایان تور دنبال خواهد شد. قسمت اول انتشار آلبوم جنیفر This is Me…Now بود که به زودی آلبوم دوم منتشر شد که به شدت تحت تاثیر بن افلک بود. آلبوم دوم قرار بود با عنوان This is Me..Then و بر روی زندگی جنیفر در سال 2002 تمرکز کند.

گام سوم این برنامه اکران یک فیلم موزیکال و البته مستند ساخته خود جنیفر با سرمایه 20 میلیون دلاری بود. عنوان این مستند قرار است «بهترین داستان عاشقانه ای که هرگز گفته نشده» باشد و مشخصا به رابطه این خواننده و بن افلک خواهد پرداخت.

خود جنیفر در مورد این تعطیلات چه می گوید؟

چند روز پیش بود که Live Nation بیانیه جنیفر در رابطه با لغو تورش را منتشر کرد و جنیفر احساس کرد باید این لغو ناگهانی را برای هوادارانش توضیح دهد. معنی واقعی کلمه

کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر این مرد لغو شد!

به نظر می رسید که این اظهارات آتش شایعات را شعله ور کرده و تقریباً به ذهن همه کسانی که این خبر را دنبال می کردند، دلایل مختلفی را متبادر کرده است. خیلی ها به یاد داشتند که برخلاف چند ماه پیش که تقریبا هر روز عکس های جنیفر و بن منتشر می شد، حالا مدت زیادی است که این دو نفر در کنار هم دیده نشده اند. جنیفر در تمامی فرش های قرمز اخیر به تنهایی حاضر شده و حتی در مراسم مت گالا 2024 که جنیفر یکی از برگزارکنندگان آن بود حضور پیدا کرده است و البته بن اکران جدیدترین فیلم جنیفر با نتفلیکس یعنی “اطلس” را همراهی نکرد. افلک

کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر این مرد لغو شد!

از آن روز، بسیاری از خبرنگاران با اطمینان صحبت می کنند که جنیفر و بن به طور جداگانه زندگی می کنند، اگرچه آنها در لس آنجلس هستند. این خبرنگاران همچنین گزارش دادند که جنیفر و بن روز مادر را دور از یکدیگر و در کنار فرزندان و دوستان خود سپری کردند.

پس مشکل واقعی بن و جن کجاست؟

به نظر می رسد این سوال یکی از معدود موضوعاتی باشد که همه فالوورها روی آن اتفاق نظر دارند. به نظر می رسد بزرگ ترین مشکل این زوج یا حداقل یکی از مشکلات آن ها از ویژگی خاصی در شخصیت جنیفر نشات می گیرد که شاید دلیل همه موفقیت های آنها باشد. به نظر می رسد بن افلک به این نتیجه رسیده است که هر کاری که انجام دهد، یک چیز هرگز تغییر نخواهد کرد و آن جنیفر است که هرگز راضی نخواهد شد. جنیفر از آن دسته شخصیت هایی است که اگر نگوییم هرگز راضی نیستند، حداقل باید بگوییم که ارضای آنها بسیار بسیار دشوار است (که البته از دستاوردهای زیاد آنها می توان حدس زد).

دلایلی که یک رابطه عاشقانه آسیب می بیند

یک منبع نزدیک به این زوج به Entertainment Tonight گفت: “بن احساس می کند که جنیفر هرگز کاملا راضی نیست و مهم نیست که چقدر چیزهای خوب هستند، جنیفر هرگز راضی نمی شود و این دلیل اصلی مشکلات آنهاست.” این منبع آگاه در مورد دلایل دیگری که باعث سوء تفاهم این زوج می شود این را می گوید: «بن یکی از معدود افرادی در زندگی جنیفر است که کاملاً با او صادق است و همیشه نظر واقعی خود را در مورد همه چیز از ظاهر جنیفر گرفته تا انتخاب لباس او ابراز می کند. پروژه های سینمایی و موسیقی او “اگرچه این یکی از دلایل مهمی بود که جنیفر در وهله اول عاشق بن بود، اما این ویژگی اکنون جنیفر را ناراحت کرده است.”

کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر این مرد لغو شد!

با این حال، در کنار این دلایل مهم، دلیل دیگری نیز وجود دارد که تقریباً همه کسانی که جنیفر و بن افلک را می شناسند، می توانند آن را حدس بزنند. جنیفر لوپز و بن افلک، دو سوپراستار دنیای موسیقی و سینما، دیدگاه های کاملا متفاوتی در مورد شهرت دارند.

جنیفر احتمالاً یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های زن در جهان است و در طول دو دهه گذشته او همیشه نشان داده است که چگونه از این شهرت به خوبی استفاده کند. جنیفر همیشه از طرفدارانش جلوتر است و هفته ای نیست که جنیفر با فعالیت هایش در شبکه های اجتماعی یا با پروژه های جدیدش در موسیقی، سینما و تلویزیون طرفدارانش را غافلگیر نکند.

کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر این مرد لغو شد!

از طرف دیگر بن افلک رویکردی کاملاً متفاوت برای شهرت دارد. شخصیت بن به گونه ای است که تنها بودن را به حضور در جمع ترجیح می دهد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، قرار گرفتن در کانون توجه، بن را آزار می دهد و برخلاف جنیفر، او از ایستادن در مقابل این همه دوربین و خبرنگار احساس خوبی ندارد.

اگرچه جنیفر لوپز، بن افلک و نمایندگان آنها در این زمینه اظهار نظری نکردند، اما مجله پیپل به نقل از یک منبع آگاه نوشت: “البته هر دو فکر می کردند این بار با دفعه قبل متفاوت خواهد بود. قطعا می توان گفت که جنیفر از این مشکلات بیشتر ناراحت است.”

دو سلبریتی خانواده محور

منبع می گوید که آنها در حال حاضر هر دو خانواده و به خصوص فرزندان خود را در اولویت قرار می دهند.” جنیفر و بن شباهت زیادی دارند که به ندرت بین افراد مشهور در این اندازه یافت می شود و این به معنای عشق و اعتماد زیاد است. هر دو احساس می کنند. این درد “آنها برای استراحت پیش خانواده و فرزندانشان رفتند و در این بین جشن فارغ التحصیلی ویولت مهم بود.”

کنسرت پر سر و صدا ستاره زن معروف به خاطر این مرد لغو شد!

این شخص البته در مورد جشن فارغ التحصیلی ویولت افلک دختر بن صحبت می کند. ویولت 18 ساله در اوایل هفته گذشته در جشن فارغ التحصیلی دبیرستان شرکت کرد. بن افلک از همسر سابقش جنیفر گارنر سه فرزند دارد. ویولت 18 ساله، سارافینا 15 ساله و ساموئل 12 ساله است. از طرفی جنیفر از همسر سابقش مارک آنتونی دو فرزند دارد. دوقلوهای جنیفر 16 ساله هستند و نام آنها مکس و امی است.

به گزارش رسانه انتخابتو